Alpha cursus

Er gaan weer Alpha cursussen van start!  Vanuit de Gasthuiskerk, de Martinikerk, Het Keerpunt en de Zalige Titus Brandsma Parochie starten we met maar liefst 3 Alpha cursussen.

We bieden hiermee aan iedereen van 15 jaar en ouder de kans het christelijk geloof te ontdekken. Ook als je geloven lastig vindt of vragen hierover hebt biedt Alpha je de kans om antwoorden te vinden. Je bent niet de enige want wereldwijd hebben ruim 25 miljoen mensen in 169 landen een Alpha gevolgd.

De cursus bestaat uit tien interactieve bijeenkomsten en een weekend en begint altijd met een lekkere maaltijd. Hét moment om elkaar op een ontspannen manier goed te leren kennen. In iedere bijeenkomst staat een ander onderwerp centraal via een film en/of een persoonlijk verhaal. Hier wordt vervolgens over doorgesproken en is er ruimte voor alle vragen.

De cursus is gratis en vrijblijvend en wordt gegeven in het Centrum van de Gasthuiskerk, Gasthuissingel 33 te Bolsward.

Alpha Youth 15-17 jaar: vanaf woensdag 8 september van 18:30-20:30 uur

Introductie is op woensdag 1 september van 18:30-20:30 uur

Alpha Jongeren 18-25 jaar: vanaf dinsdag 7 september van 18:30-21:15 uur

Introductie is op dinsdag 31 augustus van 18:30-21:15 uur

Alpha 25 jaar en ouder: vanaf vrijdag 3 september van 18:00- 21:00 uur

Introductie op vrijdag 27 augustus van 18:00-21:00 uur

Volwassenen overdag en / of senioren. In overleg najaar/winter

Alpha geeft je de kans om de zin van het leven te onderzoeken in een laagdrempelige, leerzame en leuke setting. Kijk voor meer informatie en verhalen van Alpha-deelnemers op www.alpha-cursus.nl

Opgeven kan tijdens de introductiebijeenkomst of via of per mail: alpha.bolsward@gmail.com

Of je jong of oud, gelovig of niet-gelovig bent; je bent van harte welkom!